Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Reset
Reset

KOMUNIKAT

Urząd Gminy Chojnice informuje, że na podstawie podpisanego porozumienia z Wojewódzkim Funduszem Gospodarki Wodnej w Gdańsku w tutejszym Urzędzie został utworzony Gminny Punkt Konsultacyjno–Informacyjny programu „Czyste Powietrze”. W ramach działalności Punktu można uzyskać informacje na temat dofinasowania do wymiany starych, nieefektywnych źródeł ciepła (piecy), docieplenia budynku, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach jednorodzinnych.
Punkt jest czynny we wtorki i czwartki w godz. od 8.00 – 14.00  pok. 111 Urzędu Gminy w Chojnicach, ul. 31-stycznia 56a. Informacje można uzyskać również pod numerem tel. 52 880 13 17 lub za pośrednictwem adresu e-mail: czystepowietrze@gminachojnice.com.pl.

Dodatkowo przypominamy o obowiązku ewidencji źródeł ciepła poprzez złożenie deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Zgłoszenie należy dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.gunb.gov.pl lub na właściwym wzorze deklaracji. Formularz A – budynki i lokale mieszkalne, Formularz B – budynki i lokale niemieszkalne, dostępnym na stronie internetowej Gminy Chojnice.

Termin na złożenie deklaracji:  
1) 12 miesięcy w przypadku budynków już istniejących, tj. do dnia 30.06.2022 roku,

2) 14 dni od dnia pierwszego uruchomienia źródła ciepła lub źródła spalania paliw dla budynków,
w których dokonano wymiany źródła ciepła po dniu 01.07.2021 roku.

Data dodania: 2021-11-18 08:15:57
Data edycji: 2021-11-18 08:22:12
Ilość wyświetleń: 334

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Godło
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej