Opcje widoku
Deklaracja Dostępności
Reset

PO ŚLADACH PRZESZŁOŚCI NAD MORZE BAŁTYCKIE

Uczniowie klas 0-IV z niecierpliwością czekali na pierwszą w tym roku szkolnym wycieczkę. Rozpoczęliśmy ją od zwiedzania zamku w Bytowie, który jest siedzibą Muzeum Zachodniokaszubskiego. Warto wspomnieć, iż zamek znajduje się na prestiżowej liście "50 cudów Pomorza". Zwiedzanie muzeum rozpoczęliśmy od części archeologicznej i dotyczącej rzemiosła. Podziwialiśmy eksponaty dotyczące rolnictwa, rybołówstwa, pszczelarstwa. Zaciekawiła nas drewniana sokowirówka, przemyślne pułapki na myszy oraz klumpy - buty dla konia. Na piętrze zwiedzaliśmy część historyczną- reflektarz, komnatę prokuratora, kaplicę, domitorium, Salę Gryfitów i Salę Portretową. Była to dla nas  fascynującej podróży w przeszłość. Następnie pojechaliśmy do Multikina w Słupsku, gdzie obejrzeliśmy film pt: "Emotki". Tym razem przenieśliśmy się do wnętrza smartfona i ukrytego w nim świata emotek. Większości z nas film bardzo się podobał, śmialiśmy się w głos, a nawet tańczyliśmy do muzyki. Kolejny punkt programu, to oczywiście Mc'Donald. Najmłodsi cieszyli się bardzo widząc, że w zestawie dla dzieci otrzymają jednego z bohaterów obejrzanego filmu. Naszą wycieczkę zakończyliśmy nad morzem - w Ustce. Podziwialiśmy tam mewy i rybitwy w porcie rybackim, most obrotowy, latarnię morską. Spacerując brzegiem morza zbieraliśmy muszelki. Była to udana wycieczka. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni szczęśliwie dotarliśmy do szkoły.

Opracowała Lucyna Kiedrowska

Data dodania: 2017-10-17 21:10:00
Data edycji: 2018-11-12 15:00:59
Ilość wyświetleń: 705

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!