Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W CHOJNICACH

Szanowni Państwo

 W związku z koniecznością  przesunięcia w PPP diagnoz uczniów informuję, iż w pierwszej kolejności będą umawiani uczniowie, których wnioski dotyczą

  • wczesnego wspomagania rozwoju 
  • gotowości szkolnej
  • kształcenia specjalnego  (szczególnie uczniowie kończący etap edukacyjny,  szkołę podstawową)
  • inne ważne z punktu widzenia  potrzeb ucznia i organizacji pracy szkoły np. uczniowie kończący klasę VIII (młodociani)

W związku  z powyższym w celu sprawnej organizacji naszej  pracy proszę  o przygotowanie już teraz  stosownych wniosków  do  PPP.

 W sytuacji wystąpienia o kształcenie specjalne:

Rodzic składa wniosek o badanie /wniosek o wydanie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego- druk do pobrania w zakładce formularze  na stronie ppp-chojnice.pl

Do wniosku dołącza się:

  1. Informacja od lekarza (wzór druku dostępny na stronie jw.
  2. Informacja ze szkoły ( wypełnia nauczyciel) druk: Opinia nauczycieli, wychowawców o sytuacji dydaktycznej i wychowawczej - druk do pobrania w zakładce formularze  na stronie ppp-chojnice.pl

Termin  badań w PPP  zostanie podany rodzicowi /szkole

 Informacji udziela

Telefon kontaktowy:     604 435 794       dyrektor

                                          52 3344460      sekretariat PPP

Data dodania: 2020-04-23 17:49:51
Data edycji: 2020-04-23 17:58:03
Ilość wyświetleń: 1243

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Więcej informacji
Godło
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej